duminică, 28 martie 2010

Primul album Kryp

Kryp sau Marius este un hip hop-er din Husi judetul Vaslui care face treaba asta de mult timp si a renuntat la multe deoarece muzica este ca un drog pentru el.Ascultati urmatorul album ca sa vedeti ce inseamna sa faci muzica cu talent ,ambitie si putini bani,omul asta face pur si simplu muzica pentru el ,se cheama muzica underground pentru ca nu se vinde deci el nu are altceva de castigat decat admiratia catorva oameni.
Cititi ce l-a determinat pe Kryp sa dea drumul pe net primului album nemasterizat:
"Salut

Multumesc ca ai downloadat albumul asta.
El reprezinta munca mea de 2 ani jumate,si in acelasi timp bataia de joc de 2 ani jumate a asa-zisului inginer de sunet din cojones records.
Sperand ca asa zisa calitate a sunetului nu te va deranja prea tare incat sa nu poti sa asculti cap coada macar o data tot albumul ,
o sa iti si explic situatia cat mai pe scurt posibil.

Ca sa reusesc sa fac si calitatea sunetului sa se ridice cumva la un nivel acceptabil,trebuia sa astept ca Yehova(omu cu studiou')
sa castige toamna viitoare la loto.Si cum el crede incredibil de mult ca are toate sansele,ma roaga din decembrie 2009 sa-l tot astept,in tot timpu
asta promitand continu ca va termina masterizarile intr-un timp cat mai scurt.
Cu toata increderea ca oamenii cu care lucrez de cand am inceput nu ar face faze aiurea,am asteptat,si am asteptat,si.. intr-un final sa aflu ca
defapt nemultumirea era ca nu ii cumpar eu biletul castigator.
Si cum omul refuza sa-mi dea akapelele sa pot merge la un studio profesional sa pot lucra piesele,am decis sa-l arunc pe net exact in varianta
in care il aveam eu in calculator.

Va prezint Kryp - Dumnezeu asculta Hip Hop , varianta finala , cu bune si cu rele , sperand ca pe viitor situatia sa fie mai buna.

Kryp.

www.myspace.com/theworddealer


P.S.Multumesc din suflet prietenilor mei,care au adus pe album singurele parti profesionale:strofele de featuring,instrumentalele,si coperta(Exile)."

Click aici ca sa downloadezi albumul

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu